Tilmelding Log på
  • Velkommen
  • Klubben
    Om klubben
    Om klubben Nyheder Opslagstavle At være ABC'er
    Bestyrelse
    Bestyrelse Vedtægter
    Kalender
    Kalender Events
    Praktisk information
    Indmeldelse Klubtræning Digitale Platforme Udmeldelse
  • Børn og Unge
    Om os
    Om os ABC B&U hold A ABC B&U hold B ABC B&U hold C
    Praktisk information
    Forventninger Kompendium Lånecykler Licensløb Løbskalender BU Ruter
  • Voksne
    Licens
    Om os Aktiviteter, trænere og indmelding
    Motion
    Om os Sikkerhed frem for alt Aktiviteter, trænere og indmelding
    Women
    Om os Aktiviteter, trænere og indmelding
    Cross
    ABCx (Cross)
    Gravel
    ABC Gravel
  • Team Friis ABC ACR
    • Team Friis ABC ACR

Husk at tilmelde jer Distrikstræningslejr 2026 på Holdsport

24. okt. 2025, kl. 21.32

Vi har ikke modtaget den officielle invitation endnu - så dem der ikke har tilmeldt sig endnu - skynd jer at tilmelde jer. Vi melder til for ABC så snart tilmeldingen åbner.

SÅ ER DET NU!

Lige om lidt åbner arrangørerne for tilmeldingen til Distriktstræningslejr 2026. Sidste år blev der lynhurtigt udsolgt, så vi er ude i god tid med at samle tilmeldinger, så vi kan få alle med.


🚴‍♂️ Distriktstræningslejr 2026 – 6.–8. marts

Distriktstræningslejren er en årlig træningsweekend for unge cykelryttere i regionen, arrangeret af Næstved Bicycle Club og distriktet. Her samles ryttere fra forskellige klubber til fællestræning, socialt samvær og udvikling af fællesskab og cykelfærdigheder. Lejren er især vigtig for nye ryttere, da det er her, man for første gang får følelsen af at være en rigtig cykelrytter – og man får masser af nye venner, både i ABC og fra andre klubber.

📍 Sted

Lejren afholdes på Ellebækskolen afd. Kalbyris, Solsikkevej 20, Næstved. Her er der gode faciliteter til både overnatning, fællesspisning og træning.

🗓️ Program for Distriktstræningslejr 2026

Fredag 6. marts

  • 18.00–19.00: Ankomst og indskrivning i forhallen
  • 19.15–20.00: Velkomstmøde for forældre/følgebiler/flagposter i auditoriet
  • 20.00–20.15: Velkomstmøde for U11–U13 ryttere i auditoriet
  • 20.15–20.30: Velkomstmøde for U15–U17 ryttere i auditoriet
  • 20.30–21.30: Forfriskninger/snacks
  • 22.00: Ro på skolen


Lørdag 7. marts

  • 7.30–8.30: Morgenmad
  • 9.00: Møde for hjælpetrænere i forhallen
  • 9.25: Følgebiler liner op på p-pladsen
  • 9.30: U17 – 1. cykeltræningspas (mødes på p-pladsen)
  • 9.40: U15 – 1. cykeltræningspas
  • 9.50: U13 – 1. cykeltræningspas
  • 9.55: U11 – 1. cykeltræningspas
  • 12.00–13.30: Frokost
  • 14.10: Følgebiler liner op på p-pladsen
  • 14.15: U17 – 2. cykeltræningspas
  • 14.25: U15 – 2. cykeltræningspas
  • 14.35: U13 øvede – 2. cykeltræningspas
  • 14.35: U13 uøvede og U11 – AKT-øvelser
  • 18.00: Aftensmad
  • 19.00–20.00: Oplæg fra DCU til U15 og U17 i auditoriet
  • 20.00: Forfriskninger/snacks
  • 22.00: Ro på skolen


Søndag 8. marts

  • 7.30–8.30: Morgenmad
  • 9.25: U15 og U17 mødes på p-pladsen og cykler ud til cykelløbets start
  • 9.30: U11 og U13 mødes på p-pladsen og cykler ud til cykelløbets start
  • 12.30–13.30: Frokost
  • 14.00: Udtjekning ved henvendelse til Dorthe (husk at returnere mapper)

Der serveres mad og drikke under hele lejren, og der tages hensyn til allergier – kontakt arrangørerne ved særlige behov.

👨‍👩‍👧‍👦 Deltagende forældres opgaver

Vi har behov for, at en del forældre tilmelder sig lejren som medhjælpere! Der er mange opgaver forbundet med at afvikle lejren og bare det at være afsted i en stor gruppe, så vi håber, at mange forældre vil tage del i fællesskabet og hjælpe til.

Som deltagende forælder forventes du at:

  • Hjælpe til ved måltider og oprydning.
  • Holde opsyn med børnene under opholdet på skolen.
  • Hjælpe med at holde orden i klasselokaler, gangarealer og hallen.
  • Være ansvarlig for dit barns trivsel og sikkerhed.
  • Melde dig til mindst 3 praktiske opgaver, fx: 
    • Hjælpetræner på cykelturene (oplys hvilken klasse du ønsker at køre med)
    • Flagpost eller trafikofficial (husk varmt tøj)
    • Følgebil (medbring bil med cykelholder)
    • Køkkentjans (servering, skrald, opvask, oprydning, rengøring)

Alle forældre skal have børneattest, og der kan ikke garanteres, at alle forældre kan deltage.

✅ Tilmelding

Tilmelding sker ved at tilmelde sig aktiviteten på Holdsport:https://www.holdsport.dk/club/... Forældre som ikke har egen profil på Holdsport tilmelder sig som gæst.


Tilmeldingsfristen for ABC er sat til 18. oktober kl. 23:45.

Deltagerbeløbet opkræves efter lejren er afviklet. De deltagende børn bærer udgiften, således at det er "gratis" at deltage som voksen. Det forventes, at det koster ca. 600 kr. pr. barn inkl. fuld forplejning at deltage.

Sidste år blev tilmeldingen lukket på rekordtid, så skynd jer at få jer tilmeldt – det er først til mølle!

ℹ️ Mere info

  • Følg med i Facebook-gruppen “Distriktstræningslejr”, hvor nyheder og praktisk info bliver annonceret.

Vi glæder os til endnu en fantastisk Distriktstræningslejr i 2026!

De seneste opslag fra ABC B&U hold A Alle
Træning uge 45
❄️ Uge 45 – Vintertræningen fortsætter—Vi er godt i gang med vintersæsonen, og det betyder fortsat fokus på:• Lag-på-lag og vindtæt tøj – især sidst på dagen, hvor temperaturen falder hurtigt• Lys! Husk kraftige lygter med god batter...
VIGTIGT✨✨✨ Der er IKKE opsamling ved Mosehuset eller CK Fix torsdag d 30 november
VIGTIGT✨✨✨ Der er IKKE opsamling ved Mosehuset eller CK Fix torsdag d 30 november man skal selv sørge for transport til BSA 🤟 Til gengæld er der VIP gæstetrænere på. Landholdslegenden Tommy Nielsen Moberg kommer og tage sig af de ...
Program for lørdagshygge 8. November
Kære alleSå er det lige om lidt, vi skal lørdagshygge – og vi glæder os! Det bliver en dag med både aktivitet, samvær og lidt fejring. Programmet ser cirka sådan her ud:🕛 12:00–13:00: Pizza & hygge🧭 13:00–14:30: Orienteringsløb🍪 14:...
Andre sider fra Holdsport
  • Forening af Holdsport